Onze school

In ons bijzondere gebouw vind je zowel een basisschool (BAO), een school voor speciaal basisonderwijs (SBO) en het Huis van de Wijk. Wij zijn een open school, letterlijk en figuurlijk! In ons mooie gebouw is iedereen welkom en vind je je tweede thuis.

Missie en visie We bieden onze leerlingen wat ze nodig hebben om goed te kunnen ontwikkelen, in de volle breedte van het woord. Wij werken vanuit ons hart en gaan altijd uit van positiviteit en vertrouwen.
Verder lezen

Ons onderwijs We geven onderwijs aan leerlingen van de basisschool, speciaal onderwijs en verbrede toelating. En dat allemaal onder één dak: een échte afspiegeling van de samenleving dus. Ontdek inclusief onderwijs!
Verder lezen

Ons team Dit zijn wij! Wij staan elke dag met veel passie klaar om alle kinderen met open armen te ontvangen bij De Twister. Vol enthousiasme dagen wij kinderen uit om zich te ontwikkelen en talenten te ontdekken.
Verder lezen

Werken bij de Twister Werken bij De Twister vraagt wat extra van jou als leerkracht, maar je krijgt er ook extra veel waardering en voldoening voor terug! Laat jouw passie voor onderwijs spreken en geef elk kind de kansen die het verdient.
Verder lezen

Over Dynamiek Scholengroep Onze school is samen met andere Dynamiekbasisscholen uit de buurt onderdeel van Dynamiek Scholengroep. Dynamiek Scholengroep werkt vanuit onderwijsvernieuwing richting het best mogelijke én best passende onderwijs voor ieder kind.